Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2016

Νέο Σύνταγμα















Ιωάννινα 28/10/2016


Πολλοί Έλληνες πλέον γνωρίζουν ποιές ήταν οι βασικές αρχές της αληθινής Δημοκρατίας και με την προγραμματισμένη νέα Συντακτική Εθνοσυνέλευση θα αλλάξουν οριστικά το πολιτικό καθεστώς στην χώρα και θα καταστήσουν μια πραγματική Δημοκρατική Πολιτεία που θα τους προσφέρει ελευθερία, ευημερία και εθνική και ατομική ανεξαρτησία.


Το αναθεωρημένο Σύνταγμα που προτείνουμε θα βρίσκεται υπό συνεχή δημόσια επεξεργασία και διαβούλευση από τις συνεργαζόμενες ομάδες δημοκρατικών πολιτών έτσι ώστε να είναι έτοιμο προς ψήφιση από τον ελληνικό λαό την ημερομηνία που θα οριστεί η νέα Συντακτική Εθνοσυνέλευση.

Το νέο Σύνταγμα θα πρέπει να είναι ουσιαστικά το απαραβίαστο και μη αναθεωρήσιμο νομικό πλαίσιο της Πολιτείας μας το οποίο θα περιλαμβάνει μόνο τις βασικές διατάξεις και θα καθορίζει και θα εξασφαλίζει γενικότερα την κυριαρχία των Ελλήνων επί της πατρίδας τους και του κράτους τους.


Εμείς προτείνουμε την χάραξη του Συντάγματος σε μαρμάρινες πλάκες που θα πρέπει να ανεγείρουμε σε όλες τις κεντρικές πλατείες των Δήμων και Κοινοτήτων, έτσι ώστε να είναι εμφανές και γνωστό στον κάθε Έλληνα και Ελληνίδα.
Επίσης θα πρέπει να διδάσκεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς το Σύνταγμα αποτελεί το ανώτερο και ισχυρότερο νομικό πλαίσιο που κατοχυρώνει τα δικαιώματα των Ελλήνων ιθαγενών και πολιτών.

Με την γνώση του Συντάγματος κανένας δημαγωγός ή εκπρόσωπος της Ολιγαρχικής οικογενειοκρατίας δεν θα πουλάει στον ελληνικό λαό "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" ... οι κάθε Παπανδρέου, Καραμανλήδες, Μητσοτάκηδες και οι "λαγοί" τους ας βάλουν τα "κοινωνικά συμβόλαια" τους εκεί που ξέρουν ...

Ουδείς νοείται ως Πολίτης εάν δεν γνωρίζει το Σύνταγμα της πατρίδας του.


Παράλληλα προτείνουμε την προσθήκη και ενός επιπλέον ισχυρού πολιτειακού πλαισίου νομοθετημάτων το οποίο αποκαλούμε ενδεικτικά ως Πολιτειακή Βίβλος ή Συνταγματική Βίβλος και θα εμπεριέχει – εκτός των άλλων – την δομή, τις εκλογικές διαδικασίες και τις διοικητικές λειτουργίες του κράτους και το οποίο θα δύναται να αναθεωρείται προς βελτίωση του, σε σχετικά τακτά χρονικά διαστήματα.
Ουσιαστικά διαιρούμε το τρέχων Σύνταγμα σε 2 μέρη αλλά με μια ποιο προσεκτική ματιά θα αντιληφθείτε ότι στο νέο Σύνταγμα προσθέτουμε επιπλέον άρθρα καλύπτοντας σχεδόν όλες τις παραμέτρους αλλά και θωρακίζοντας το δια παντός.

Πλέον το Σύνταγμα και η Πολιτειακή Βίβλος θα αποτελούν τον σταθερό, ασφαλή και διαχρονικό "οδικό χάρτη" για την εκάστοτε κυβερνητική πολιτική.


Θα πρέπει να τονίσουμε ότι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της ομάδας σύνταξης του Συντάγματος είναι η παράλληλη συμμετοχή – πέραν των Νομικών – και μη εξειδικευμένων πολιτών με την νομική.


Και εδώ γεννώνται ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα αλλά και απαντήσεις.

Που είναι όλοι αυτοί οι ειδικοί επί του αντικειμένου τόσα χρόνια και δεν καταγγέλουν τις ασάφειες, τις παρατυπίες ή τις παραβιάσεις του Συντάγματος ;

Είναι τόσο πολυάσχολοι ή μήπως χρηματίζονται για να μην λειτουργούν προς όφελος της πατρίδας και του λαού ;

Γιατί εθελοτυφλούν στην προδοσία των πολιτικών και στο ψεύδος της μεταπολιτευτικής κοινοβουλευτικής δήθεν ‘δημοκρατίας’ ; Δεν γνωρίζουν από τις ιστορικές πηγές ότι η Δημοκρατία δεν έχει καμία σχέση με το τρέχων πολίτευμα ;

Δεν αναφερόμαστε βέβαια μόνον στις διαφορές που υπάρχουν στις δομές και στις διαδικασίες ανάδειξης των αξιωματούχων αλλά κυρίως στις βασικές αρχές.

Πως μπορεί να υπάρχει ένα οποιοδήποτε Δημοκρατικό πολίτευμα όταν δεν ισχύει η σαφής διάκριση των 3 εξουσιών και η συμμετοχή κληρωτών πολιτών σε αυτές ;


Αλλά εκ του αποτελέσματος δίνεται και μια ουσιώδης απάντηση.

Όπως και ο λαός της Ισλανδίας έπραξε πριν από μερικά χρόνια έτσι και ο Ελληνικός λαός δεν χρειάζεται τους εκάστοτε βολεμένους ή αγορασμένους ‘ειδικούς’ για να συντάξει το Σύνταγμα του και να αποφασίσει για το μέλλον του.

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί αξιότιμοι και έγκριτοι Νομικοί με πραγματική αίσθηση ευθύνης που μπορούν να τον συνδράμουν.


Ο Ελληνικός λαός – με την βοήθεια του Θεού – έχει την δύναμη και την γνώση να αλλάξει το πεπρωμένο του με μια από κοινού ανιδιοτελή προσπάθεια που κανείς και καμία κοσμική δύναμη δεν δύναται να του σταθεί εμπόδιο.


Με Γνώση και με Νου λοιπόν, ο Ελληνικός λαός Ενωμένος, ποτέ Νικημένος !!!





------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

ΝΕΟ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ THΣ EΛΛAΔAΣ

[σ.σ. (α. Με μπλέ χρώμα σημειώνονται οι προσθήκες και οι μεταβολές, (β. διατηρούνται προσωρινά οι ίδιοι αριθμοί στα άρθρα και στις παραγράφους που υιοθετούμε από το τρέχων Σύνταγμα για την διευκόλυνση του αναγνώστη προς αντιπαραβολή].

Εις το όνομα της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος.


ΜΕΡOΣ ΠΡΩΤO – Βασικές διατάξεις

ΤΜΗΜΑ Α’ - Μορφή του πολιτεύματος

 Άρθρο 1.

1. Το πολίτευμα της Ελλάδας καθορίζεται με ψήφισμα σε Συντακτική Εθνική Συνέλευση, από την πλειοψηφία των Ελλήνων Πολιτών, με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναγράφονται στην Πολιτειακή Βίβλο και όπως ειδικότερα ορίζουν οι νόμοι.


2. Θεμέλιο της Πολιτείας είναι, το Σύνταγμα, η Πολιτειακή Βίβλος και η λαϊκή κυριαρχία των Ελλήνων Πολιτών.


3. Στο πολίτευμα της Ελλάδας ισχύει η σαφής διάκριση των τριών βασικών εξουσιών, της Νομοθετικής, της Εκτελεστικής και της Δικαστικής.


4. Στο πολίτευμα της Ελλάδας επιτρέπεται να ασκείται έλεγχος και συμμετοχή κληρωτών Πολιτών στις διακριτές εξουσίες και στις πλείστες λειτουργίες του Κράτους.


5. Η Βουλή των Ελλήνων συγκροτείται από κληρωτούς πολίτες, με σύντομη χρονική διάρκεια θητείας και με τα προσόντα και τους όρους που καθορίζονται στην Πολιτειακή Βίβλο.

ΤΜΗΜΑ Β’ – Πρωταρχικές υποχρεώσεις της Πολιτείας

Άρθρο 2.

1. O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.

2. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.

3. H Ελλάδα, ακολουθώντας τους γενικά αναγνωρισμένους κανόνες του διεθνούς δικαίου, επιδιώκει την εμπέδωση της ειρήνης, της δικαιοσύνης, καθώς και την ανάπτυξη των φιλικών σχέσεων μεταξύ των λαών και των κρατών.

Άρθρο 2α.

1. Πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας είναι να μην υφίσταται κανένας Έλληνας κάτω από το εθνικά καθορισμένο όριο της φτώχειας. Επίσης βασικό μέλημα της πολιτείας είναι η γενικότερη ευημερία των Ελλήνων ιθαγενών.


2. Βασικό μέλημα της πολιτείας είναι να μην υφίσταται κανένας Έλληνας χωρίς εργασία, συμβατή εν μέρει τουλάχιστον, αναλόγως εξειδίκευσης και προσόντων του, όπως γενικότερα μέλημα της πολιτείας είναι η προώθηση της αξιοκρατίας σε όλο το κοινωνικό γίγνεσθαι.


3. Βασικό μέλημα της πολιτείας είναι η ανάπτυξη της εγχώριας παραγωγής και η αποτροπή των μονοπωλίων και των ευνοϊκών προνομίων ολίγων έναντι των πολλών.


4. Πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας είναι η δωρεάν παροχή ολοκληρωμένης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης προς τους Έλληνες ιθαγενείς.


5. Πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας είναι η προστασία των Ελλήνων ιθαγενών και της χώρας από κάθε ανεξέλεγκτη μεταναστευτική ροή και πιθανή πληθυσμιακή αλλοίωση.


Ερμηνευτική δήλωση: Η παράγραφος 5. θα πρέπει να συνδυάζεται με τις παραγράφους 1 και 3 του άρθρου 2.

Άρθρο 2β.

1. Μέλημα της πολιτείας είναι η δωρεάν παροχή βασικής εκπαίδευσης και η γενικότερη αξιοπρεπής διαβίωση όλων των νόμιμων μόνιμων κατοίκων της χώρας. 


Άρθρο 21

1. H οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και o γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία της Πολιτείας.

2. Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από την Πολιτεία.
 
3. Η Πολιτεία μεριμνά για την δωρεάν υγειονομική περίθαλψη και υγεία των Ελλήνων ιθαγενών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας και των απόρων.
 
4. H απόκτηση κατοικίας από αυτούς τους Έλληνες ιθαγενείς που την στερούνται ή που στεγάζονται ανεπαρκώς αποτελεί αντικείμενο ειδικής φροντίδας της Πολιτείας.

Άρθρο 108

1. Η Πολιτεία μεριμνά για τη ζωή του απόδημου ελληνισμού και τη διατήρηση των δεσμών του με τη μητέρα Πατρίδα. Επίσης μεριμνά για την παιδεία και την κοινωνική και επαγγελματική προαγωγή των Ελλήνων ιθαγενών που εργάζονται έξω από την επικράτεια.

2. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την οργάνωση, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού, που έχει ως αποστολή του την έκφραση όλων των δυνάμεων του απανταχού ελληνισμού.


ΤΜΗΜΑ Γ’ – Ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα

Άρθρο 4

1.Στην Ελλάδα ουδείς τελεί υπό κατάσταση δουλείας ή υποτελείας και ουδείς εξαναγκάζεται σε εκτέλεση αναγκαστικής ή υποχρεωτικής εργασίας.


2.Εξαίρεση από την παράγραφο 1 για το ζήτημα της πιθανής εκτέλεσης υποχρεωτικής εργασίας κοινής ωφέλειας και πάντως για ορισμένες περιπτώσεις, αφορά μόνον όσους έχουν καταδικαστεί για βαριά ποινικά ή διοικητικά εγκλήματα με κάθειρξη άνω των πέντε ετών, όπως ειδικότερα νόμοι ορίζουν.


3. Όλοι οι μόνιμοι κάτοικοι της Ελλάδας έχουν πλήρη δικαιώματα Ισονομίας.

Άρθρο 4α

1.Έλληνες Πολίτες είναι όσοι έχουν Ελληνική ιθαγένεια, η οποία καθορίζεται από το Γένος και τα προσόντα που ορίζει η Πολιτειακή Βίβλος και o σχετικός νόμος.


2. Οι Έλληνες Πολίτες έχουν πλήρη δικαιώματα Ισηγορίας και Ισοπολιτείας, όπως γενικότερα έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.


3. Μόνον Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες και έχουν πλήρη πολιτικά δικαιώματα, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους στην Πολιτειακή Βίβλο.


4. Οι Έλληνες πολίτες υποχρεούνται να συμμετέχουν στα πολιτειακά κοινά. Η εκούσια αποχή ή άρνηση συμμετοχής στα υποχρεωτικά πολιτειακά δρώμενα επιφέρει καθορισμένη χρονικά, στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων, όπως νόμος ορίζει.

5. Επιτρέπεται να αφαιρεθεί η ιδιότητα του Πολίτη σε περίπτωση που κάποιος έβλαψε εκούσια την Πολιτεία παραβιάζοντας το Σύνταγμα, την Πολιτειακή Βίβλο και τους νόμους, με τις προϋποθέσεις και την διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.
Ερμηνευτική δήλωση: Οι διακρίσεις που εισάγονται στο νέο Σύνταγμα είναι πολιτικού χαρακτήρα με στόχο την ομαλή και δίκαιη λειτουργία της Πολιτείας.

Άρθρο 4β

1. Οι Έλληνες ιθαγενείς συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις οικονομικές δυνάμεις τους.

2. Τίτλοι ευγένειας ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες ιθαγενείς.


ΤΜΗΜΑ Δ’ – Ιδιοκτησιακό καθεστώς της Πολιτείας

Άρθρο 130.

1. Ο αέρας, τα ύδατα, η στεριά, ο φυσικός και ορυκτός πλούτος, που εμπεριέχονται στην ελληνική επικράτεια ανήκουν δικαιωματικά στο σύνολο των Ελλήνων ιθαγενών και στους φυσικούς απογόνους τους.


2. Η δημόσια περιουσία ανήκει εξ’ ολοκλήρου στο Κράτος των Ελλήνων. Δεν πωλείται, δεν παραχωρείται, δεν μεταβιβάζεται εκτός ειδικών εξαιρέσεων που νόμος, το Σύνταγμα και η Πολιτειακή Βίβλος ορίζουν και εγκρίνεται με ψήφισμα σε τακτική ή έκτακτη Εθνική συνέλευση, από την πλειοψηφία των Ελλήνων Πολιτών.


3. Οι δημόσιοι οργανισμοί ανήκουν κατά πλειοψηφία στο Ελληνικό κράτος και υποχρεούνται να υπηρετούν την κοινωνία με ειδική χαμηλή τιμολόγηση.


Ερμηνευτική δήλωση: Σχετικά με την παράγραφο 2 επιτρέπεται η βραχύχρονη ή μακρόχρονη παραχώρηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας σε ιδιώτες ή ξένο κρατικό φορέα για λόγους εθνικού συμφέροντος και μόνον με την μορφή μίσθωσης, πάντως με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις ειδικές εξαιρέσεις που αναφέρονται στην παραπάνω συγκεκριμένη παράγραφο.


ΤΜΗΜΑ Ε’ – Πρωταρχικές υποχρεώσεις της Πολιτείας και των Πολιτών για Άμυνα και Ασφάλεια

Άρθρο 27.

1. Καμία μεταβολή στα όρια της Επικράτειας δεν μπορεί να γίνει χωρίς νόμο, που ψηφίζεται από την πλειοψηφία των 8/10 του συνολικού αριθμού των βουλευτών και την πλειοψηφία των Ελλήνων Πολιτών.

2. Δεν είναι δεκτή στην Ελληνική Επικράτεια ξένη, μη συμμαχική στρατιωτική δύναμη, ούτε μπορεί να διαμένει σε αυτή εντός καθορισμένου ή ακαθόριστου χρόνου, χωρίς διακρατική συμφωνία και νόμο που ψηφίζεται με την πλειοψηφία των 8/10 του συνολικού αριθμού των βουλευτών και την πλειοψηφία της Ελλήνων Πολιτών.


3. Η σύντομη διέλευση ξένης, μη συμμαχικής στρατιωτικής δύναμης, εντός της Ελληνικής Επικράτειας, επιτρέπεται μόνον κατόπιν διακρατικής συμφωνίας και σχετικού νόμου που ψηφίζεται με την πλειοψηφία των 7/10 του συνολικού αριθμού των βουλευτών.


4. Για την ακύρωση ή επαναπροσδιορισμό προϋπάρχουσας ή τρέχουσας διακρατικής αμυντικής συμφωνίας θα πρέπει να ψηφιστεί νέος νόμος με την πλειοψηφία των 7/10 του συνολικού αριθμού των βουλευτών.


5. Η Πολιτεία δύναται και οφείλει να διαπράττει διακρατικές συμφωνίες αμυντικής συνεργασίας και συμμαχίες με κύριο γνώμονα το Εθνικό συμφέρον.


Ερμηνευτική δήλωση: Σε κάθε περίπτωση που δεν καλύπτεται η πλειοψηφία της Βουλής όπως ορίζεται στις παραπάνω παραγράφους 3. 4., συγκαλείται έκτακτη Εθνική Συνέλευση των πολιτών για την τελική διευθέτηση του ζητήματος.

Άρθρο 27β.

1. Οι ένοπλες δυνάμεις και οι δυνάμεις ασφαλείας οφείλουν να υπηρετούν τον ελληνικό λαό και την νόμιμη εκτελεστική αρχή του, αλλά και να προασπίζουν την χώρα από τυχόν ξένες στρατιωτικές δυνάμεις εισβολής ή τρομοκρατικές ενέργειες εντός αυτής.


2. Οι ένοπλες δυνάμεις και οι δυνάμεις ασφαλείας οφείλουν να συνδράμουν τον ελληνικό λαό για την αποκατάσταση του πολιτεύματος και της πολιτειακής ομαλότητας σε περίπτωση κατάλυσης με την χρήση βίας του Συντάγματος και της Πολιτειακής Βίβλου, από οποιαδήποτε αρχή εξουσίας.


3. Οι εξοπλιστικές ανάγκες της χώρας, η εκπαίδευση των ενόπλων δυνάμεων και δυνάμεων ασφαλείας και η συνεχής ετοιμότητα τους αποτελούν βασική προτεραιότητα της πολιτείας.


4. Οι ένοπλες δυνάμεις δεν επιτρέπεται να συμμετάσχουν σε καμία πολεμική επιχείρηση εκτός των συνόρων της ελληνικής επικράτειας. Εξαίρεση δύναται να αποτελεί η αποστολή μικρής δύναμης μονάδων υποστήριξης ή η αεροναυτική περιπολία στα πλαίσια συμμαχίας, όπως νόμος ορίζει.


5. Οι ένοπλες δυνάμεις επιτρέπεται να συνδράμουν εθνικό-απελευθερωτικό αγώνα αυτοχθόνων Ελλήνων ιθαγενών, εκτός της ελληνικής επικράτειας ή να προασπίσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα ελληνικών πληθυσμών σε απόσταση έως και 2.500 ναυτικά μίλια και έως και τα 4/10 των συνολικών δυνάμεων τους.

Ερμηνευτική Σημείωση : Για την ενεργοποίηση της παραγράφου 5. απαιτείται η έγκριση με ψήφισμα της πλειοψηφίας των 7/10 του συνολικού αριθμού των βουλευτών και την πλειοψηφία της Εθνικής Συνέλευσης των Πολιτών.

Άρθρο 27γ.

1. Kάθε Έλληνας ιθαγενής που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.

2. Η συγκρότηση οργανωμένης πολιτοφυλακής, σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις, για λόγους εκπαίδευσης και προετοιμασμένης παλλαϊκής άμυνας είναι βασική προτεραιότητα της Πολιτείας και των Πολιτών.


3. Η αντίρρηση συνείδησης για την εκτέλεση ένοπλης ή γενικά στρατιωτικής υπηρεσίας δεν γίνεται αποδεκτή και τιμωρείται με την επιβολή προστίμου και αφαίρεση της ιδιότητας του Πολίτη, όπως προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.


ΤΜΗΜΑ ΣΤ’ – Πρωταρχικές υποχρεώσεις της Πολιτείας για την Εθνική Οικονομία

Άρθρο 140.

1. Η Κεντρική Τράπεζα των Ελλήνων ανήκει εξ’ ολοκλήρου στο Ελληνικό Κράτος και υποχρεούται να διασφαλίζει την ανάπτυξη της οικονομίας και την γενικότερη ευμάρεια της κοινωνίας και της Πολιτείας.


2. Η Κεντρική Τράπεζα των Ελλήνων είναι η μόνη αρμόδια για την κοπή και κυκλοφορία του Εθνικού Νομίσματος.


3. Η Κεντρική Τράπεζα των Ελλήνων και τα παραρτήματα της είναι η μόνη αρμόδια υπηρεσία για την διαφύλαξη των πολύτιμων μετάλλων και λίθων του κράτους.


4. Το κράτος αποτρέπεται από τον εξωτερικό δανεισμό πέραν των 3/10 του συνολικού Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος, εκτός ειδικών εξαιρέσεων που εγκρίνονται από την βουλή και την πλειοψηφία των Ελλήνων Πολιτών, όπως η παρ. 5 και νόμοι ορίζουν.

5. Σε ειδικές συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης ή πολέμου δύναται να παρακαμφθεί μερικώς η παράγραφος 4.  και να αυξηθεί προσωρινά το όριο δανεισμού έως και τα 6/10 του συνολικού Α.Ε.Π., με όρους και συμβάσεις που δεν παραβιάζουν το Σύνταγμα, την Πολιτειακή Βίβλο και τους νόμους και πάντως κατόπιν έγκρισης της Βουλής και της πλειοψηφίας των Ελλήνων Πολιτών.


ΤΜΗΜΑ Ζ’ – Ακροτελεύτια Διάταξη

Άρθρο 120.

1. Πάνω από το Σύνταγμα είναι η Αγία Τριάδα και πέρα από το Σύνταγμα είναι η Πολιτειακή Βίβλος, οι Πολίτες και το Ελληνικό Έθνος.


2. Το Σύνταγμα της Ελλάδας υπερβαίνει κάθε διεθνές Σύνταγμα, συνθήκη ή συμφωνία.


3. Δεν επιτρέπεται, για οποιονδήποτε λόγο, ο περιορισμός στην άσκηση της εθνικής κυριαρχίας.


4. Το Σύνταγμα δεν δύναται να παραβιαστεί από καμία αρχή και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες είτε ακόμα και από τυχόν εγχώριες ή εξωτερικές δυνάμεις καταστολής, εισβολής ή κατοχής και δεν δύναται να αναθεωρηθεί εν μέρει πριν το πέρας 120 ετών.


5. Αυτό το Σύνταγμα, που ψηφίστηκε από την νέα Συντακτική Εθνοσυνέλευση των Ελλήνων, υπογράφεται από τον προσωρινό Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το νέο εκλεγμένο Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2019.

6. O σεβασμός στο Σύνταγμα, στην Πολιτειακή Βίβλο και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην πατρίδα και την ελευθερία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

7. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία.

8. H τήρηση του Συντάγματος και της Πολιτειακής Βίβλου επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία ή με δόλο.

9. Η χρήση τυραννικών πρακτικών ή και ψευδών ανακοινώσεων και ρητορική εσκεμμένης πρόκλησης εκφοβισμού προς τον ελληνικό λαό, από οποιαδήποτε αρχή εξουσίας, διώκεται αυτεπάγγελτα δικαστικά.




Νομοθεσία: ΑΚΑΔΗΜΙΑ 


(Ανθρωπιστικό Κίνημα Αληθινής Δημοκρατίας)


*Κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα*

 

Σημείωση - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση από άλλα πολιτικά κινήματα και Blogspot, αρκεί να υπάρχει αναφορά της ομάδας μας ως πηγή. 

www.unitedgreeknation.blogspot.gr